sobota, 8 września 2012

Mój styl


Każda z nas ma swój styl. To ubrania i dodatki, w których czujemy się pewnie i które określają nasz charakter czy zawód jaki wykonujemy. Ja pracując za biurkiem mogę sobie pozwolić na wysokie buty, bo za dużo nie muszę w nich chodzić ;)niskie zakładam, kiedy wiem, że po pracy będę jeszcze biegać po mieście. To samo jest z ubiorem: bluzki, żakiety i spódniczki – kiedy pogoda na to pozwala, a że jestem zmarzluchem to zimą niestety na pierwszym miejscu są spodnie, długie koszulki i ciepłe swetry, brrr… Na zdjęciu mój najnowszy nabytek – biała przeźroczysta bluzka z kieszonką z Atmosphere :) Spódniczka z falbankami i ekspresem to zakup z zimowej wyprzedaży w sklepie Van Graaf, podobała mi się bardzo, ale jak do tej pory miałam ją okazję założyć tylko raz, wcześniej nie miałam odpowiedniej bluzki. Już wiem jak ważne jest, żeby podczas zakupu jakieś rzeczy pomyśleć czy będziemy ją miały z czym nosić… Buty także z wyprzedaży w moim ulubionym łódzkim sklepie obuwniczym Ronkone. 
P.S. Kiepski "plener" tłumaczę wczorajszą deszczową pogodą. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz