wtorek, 1 grudnia 2015

My Oriflame Story


"Podróż tysiąca mil zaczyna się od pierwszego kroku."

Moja współpraca z Oriflame rozpoczęła się w lipcu 2013 roku. Powodem, dla którego dołączyłam do Klubu była możliwość uczestniczenia w rozwijających osobowość szkoleniach oraz dostęp do motywacyjnych książek i  kursów, które polecają moje liderki.
Obcowanie ze skutecznie działającymi osobami nauczyło mnie wytyczania sobie celów, spisywania marzeń, wiary we własne siły, zwiększyło moje poczucie własnej wartości i poprawiło stosunki międzyludzkie, zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej.
Cele, które spisałam na początku mojej kariery w Oriflame, zrealizowały się. Gdy o tym myślę, to wydaje mi się nieprawdopodobne jak szybko doszło do ich spełnienia. Jeżdżę autem marki, którą zawsze chciałam mieć, mam nowego laptopa i telewizor, a z tych niematerialnych to prowadzę już szkolenia Oriflame, współpracuję z wartościowymi ludźmi, których lubię, mam stabilną grupę konsultantów i najważniejsze: wiem, że znalazłam odpowiednie miejsce dla siebie. W tym czasie także wyszłam za mąż i urodziłam pierwsze dziecko.
Na mojej liście marzeń spisuję kolejne cele: coraz większe i śmielsze. Budowa domu, podróże, awanse w Oriflame, by móc spędzać więcej czasu z rodziną i realizować pasje.
Doświadczenie i mądrość życiową jakie zdobywam działając w Oriflame są bezcenne. Od kiedy firma stanęła na mojej drodze, czuję się osobą o wiele bogatszą. Za mną kolejny awans. Drabina sukcesu i dane nam możliwości są nieograniczone i tylko od nas zależy, w którym miejscu się znajdziemy. 
Jeśli chcesz, abym była Twoim sponsorem w Klubie Oriflame, zapraszam do rejestracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz